6 DŮVODŮ PROČ SI PLÁNOVAT JÍDELNÍČEK

6 DŮVODŮ PROČ SI PLÁNOVAT JÍDELNÍČEK 

JÍDELNÍČEK K ZAPISOVÁNÍ ZDARMA KE STAŽENÍ





Kde čerpám nápady na vaření?


Volám mamince :-)
Apetitonline.cz
Inspirace ve skupinkách na facebooku.
Vaření na youtube.



Jak to mám já?




V neděli vyklidím celou ledničku, celou vytřu sanytolem (prodávají s vůní grepu ten je nejlepší :-))
V tu chvíli co uklízím, už mě napadají jídla z potravin co je v lednici.
Zeptám se na co by kdo měl v týdnu chuť a sepíšu na papír.

Zhodnotím co doma máme a napíšu nákupní seznam co dokoupit.
Snažím se 1-2x týdně ryby, a střídat těstoviny, brambory, rýži... některé dny jsou bez masa. 


Když si píšu jídelníček, tak si mohu jídla naplánovat a celý týden a je pestrý.
Pracuji z domu, ale celý den dodržuji, jako když doma nejsem :-) ( vařím hodně jen když jsou děti nemocné doma)


Jídla připravuji večer (svačiny na druhý den, upéct něco k snídaní, příprava jídla na další den, hodně připravuji do krabiček)
Nakupuji v Pondělí drobnosti, zeleninu a uzeniny v týdnu. 1X Měsíčně velký nákup základní suroviny. 




 1. UŠETŘÍTE PENÍZKY


Když plánuji jídelníček na celý týden nekupuji zbytečné potraviny. 
Podle akcí si můžete naplánovat jídla.
Pečivo kupuji ve velkém do mrazáku. 
Znáte to musím koupit rohlíky a nesete plnou tašku :-)
Je hodně levných zdravých jídel, které vás v každodenním 
stresu ani nenapadnou :-) 



2. ŠETŘÍTE ČAS


Co budu vařit, kdy nakoupím?
Nemusíte přemýšlet co kdy a jak :-)
V neděli nebo jiný den si u kafíčka napíšu co budu vařit. 



3.  ŽÁDNÝ DENNÍ STRES


Nemám nic v lednici! 
Nemám, žádné nápady, už nevím co vařit!
Uvařím, ale řekněte mi co mám vařit! (já mám nápadů na rozdávání :-))



4. VYZKOUŠÍTE NOVÁ JÍDLA
 

Jíme stále podobná jídla. 
Rychle rohlík do ruky a něco k tomu. Koupíme pizzu...
Zděšení co budu dnes vařit. 

My máme každý týden v Pátek nebo Sobotu nějaké jiné jídlo, které si děláme občas
sushi, tatarák...)
Každý týden můžete do jídelníčku zařadit a ochutnat jedno úplně nové jídlo. Vidíte někde recept
a když si to nenaplánujete tak to nikdy neuvaříte, nemáte suroviny, čas...


5. VYVÁŽENÁ STRAVA


Když si napíšete jídelníček na celý týden, tak máte přehled a vidíte: 
jím málo ryb, jím málo zeleniny...



6. PŘEHLEDNÁ, UKLIZENÁ LEDNICE


Mám přehled co mám v lednici a nevyhazuji prošlé věci :-)



jídelníček k vytištění :-) 



Krásný den 
Bára ♥



Komentáře