Cedulky, cedulky a všude zase cedulky :-) 


Podělím se s vámi o nápady jak si ušetřit čas se psaním různých vzkazů 

a nebo 

jak potěšit přítele, manžela, kamarádku... Mám ráda hezké, ale praktické věci.


Každý den, jsem psala vzkazy :
vezmi si svačinu, ukliď myčku... spotřeba papíru a ztráta času byla veliká :-)
Chtěla jsem mít vše při ruce na jednom místě. Vytvořila jsem si cedulky a na zadní stranu jsem nalepila lepící suchý zip a vše ukryla do dvířek skříňky. Cedulku jen sundám dám na stůl a pak zase uklidím :-) Jupíííí a je vyřešeno.







Pak mě napadlo udělat cedulky pro příležitosti, když chcete vyznat lásku, vytvořit si gratulaci, omluvit se nebo jen tak popřát krásný den.
















Jelikož už několik let vyrábím sýry a já si nepamatuji všechny, tak máme doma pověšený seznam a každý si může vybrat, který si bude příště přát :-) 



Přeji všem krásný den :-) 
Bára 







Komentáře