Krása obyčejných věcí. 


Mám ráda praktické věci, jednoduché a krásné. Proto jsem stále vymýšlela jak podtrhnout krásu obyčejných věcí.
Od malička jsem stále obdarovávala rodinu, kamarádky... to mi zůstalo. Stále slyším "to nemůžeš, ty by jsi se rozdala" ale můžu :-) a moc ráda. 



Když něco daruji, tak první dojem, je to v čem dárek přinesu. Taštička, sáček, krabička v tom je ukryto malé tajemství. Co se tam asi skrývá? 




Proč to píšu a zabývám se tím? 
Protože, je krásné jen tak někomu něco darovat :-) Když vím, že člověk pracuje třeba v kanceláři tak mu daruji krásnou propisku pro hezký den. Mamince donesu kytku z louky. Dětem udělám radost, když upeču nějakou dobrotu, kterou mají rádi.  Kamarádce, která ráda tvoří daruji drobnosti pro tvoření...



Když něco daruji tak mi záleží jak to daruji a proto stále něco vyrábím a vymýšlím.






V jednoduchosti je krása a proto mám ráda papírové sáčky, můžu na ně psát, kreslit, vytvořit plastický vzor, nalepit samolepky, přidělat různé cedulky s nápisem. 
Ráda používám sáčky na drobné dárky, lízátka, náušnice, mašličky, kamínky...

Tvořila jsem i malé sáčky pro svatební hosty, v každém malá čokoládka a dáreček na stůl je na světě.


Dají se využít na adventní kalendář 24 sáčků, kolíčky, drobnosti do sáčků, provázek a je hotovo.

Pamatujete na štěstíčka? Sáček v které bylo překvapení, prstýnek, postavička z korálků...


Krásný den

Bára


Komentáře